Yarasa Adam

Custom Altar’ın Oğlu Tarkan

Türk çizgiroman ve film karakterlerinin Amerika kökenli türdaşlarına kıyasla “merchandise” konusunda neredeyse yarım asır geride oldukları tartışmasız bir gerçek. Küçükken gittiğim tüm oyuncakçılarda sayısız Batman, Spider-Man, Superman figürü varken, filmleri çekildikleri dönemin şartları dikkate alındığında son derece eğlenceli olan Altar’ın Oğlu Tarkan‘ın bir tek yan ürününü görememek ne kadar can sıkıcıydı tahmin edemezsiniz. Ben de “Madem siz yapmıyorsunuz, ben de kendim yaparım!”  mantığıyla yola çıkıp Sezgin Burak‘ın ölümsüz eserini bir de plastik olarak ölümsüzleştirmek istedim. Malzemeler aşağıda listelendiği gibi olup, tüm sculpting ve boyama işlemleri bana aittir. Önümüzdeki yaz bir tane de Yeşilçam Müzesi için yapma planım var. Kim bilir, belki bu sefer atı da olur? (:

ADIM ADIM TARKAN

Malzemeler:

  • 1/6 Hot Toys Clash of The Titans Perseus kafa
  • 1/6 Hot Toys Clash of The Titans Perseus vücut
  • 1/6 Hot Toys Clash of The Titans Perseus kaide
  • 1/6 Dragon Vadim Antonovich Popov bot
  • 1/6 Dragon Olaf the Viking pelerin
  • 1/6 Scalestore WWII Scene German Mouth Opened Dog
  • Super Sculpey Polimer Kil
  • Pebeo Acrylic Boya
  • Mat Vernik
  • Sabır, sabır ve daha çok sabır!

Bir Cevap Yazın

